This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Sega Genesis + Sega CD à vendre (consoles + jeux) 
Author Message

Photo:
Image

===Francais===

J'ai un kit Sega CD + Genesis à vendre.

-Le Genesis est un model-1.
-Le Sega CD est un model-2, avec le Genesis qui a la rallonge dessus et vissé avec la plaque de métal en dessous.

Vient avec
-2 manettes officiel 3-boutons
-1 manette officiel 6-boutons (dans sa boite)
-1 fil qui a rapport au 32X je crois (audio?)
-Power supply de Genesis et Sega CD
-2 Jeux Genesis complets: Jurassic Park, Ayrton Senna Super Monaco GP II
-2 Jeux Sega CD: Dragon's Lair (complet), Sewer Shark (case normal + manuel)

la seule chose qui a pas c'est le fil pour la télé, mais c'est facile à trouver pour le Sega Genesis model-1 (ya une prise RF standard et un connecteur A/V Out pour le RCA/Composite)

Vu que ya les power supply, j'ai pu tester le Sega CD et ça a l'air de fonctionner comme il faut, les jeux ont l'air de loadé et de fonctionner normallement (on peut entendre le disque tourner et la lentille bouger quand on écoute comme il faut).

Je demande 70$ pour le tout.

Si intéressé(e), envoyez-moi un PM svp. Si vous avez le fil RF ou A/V, vous pouvez venir chez moi et on peut l'essayer sur une télé ici, mais je suis sûr que ça fonctionne bien. Je crois que la RF Switch de Nintendo fonctionne aussi, car ça utilise la même prise, et je me souviens l'avoir fait quand j'étais plus jeune.

Pour le fil A/V (aussi appelé "Composite", ou "RCA"), regardez ce lien sur Ebay:
http://www.ebay.com/itm/New-AV-RCA-Cable-for-SEGA-GENESIS-1-Master-System-Mega-Drive-Neo-Geo-MK-1601-/251059089816?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7449b198

===English===

Sega Genesis + Sega CD kit for sale.

-Genesis is the model-1
-Sega CD is the model-2, with the Sega Genesis model-1 support extender under it

Comes with:
-2 official 3-buttons controllers
-1 official 6-buttons controller (in box!)
-1 cable that i think goes with a Sega 32X (audio?)
-Power supply (2x) for Genesis and Sega CD
-2 complete Genesis games: Jurassic Park, Ayrton Senna Super Monaco GP II
-2 Sega CD games: Dragon's Lair (complete), Sewer Shark (case + manual)

The only thing that doesn't have is the cable for the TV, but it's easy to find! (There's a RF and large A/V connector on the back, this make it much easier to find the cable for it)

Since it have the two power supplies for it, i was able to test if the Sega CD work fine, and it does, as the game discs spins and the lens actually loads stuff from the disc.

I ask 70$ for everything

If interested, please send me a PM. If you have a RF Switch or the A/V connector, you can come to my home and we will test it to be sure everything work fine, but i'm pretty sure it does. I believe you can also use a Nintendo-brand RF Switch on a Sega Genesis, as it use the same connector, and i remember doing this when i was younger.

For the A/V cable (also called "Composite" or "RCA" cable), look at this Ebay auction:
http://www.ebay.com/itm/New-AV-RCA-Cable-for-SEGA-GENESIS-1-Master-System-Mega-Drive-Neo-Geo-MK-1601-/251059089816?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7449b198

Wed Jul 04, 2012 2:37 am
Profile

Je serais interesser :)

Last edited by loki555 on Sat May 30, 2015 2:26 pm, edited 1 time in total.

Caps

Sat May 30, 2015 12:46 am
Profile

Ça fait longtemps que c'est vendu...et avec les montées des prix récemment...si j'en ait un autre à vendre, ça va pas être le même prix!

Sat May 30, 2015 5:04 am
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 3 posts ]