This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Doujinshi japonais (Fire Emblem Vaike/Miriel) 
Author Message

Bonjour et hi!

J’ai quelques doujinshis japonais que je souhaite vendre. Tous les prix sont en CAD. L’expédition et les matériaux sont couverts par l’acheteur. J’accepte les e-transfer ou l’argent comptant exact. // I’ve got some Japanese doujinshi to sell! Prices are in CAD. Shipping and materials covered by buyer. I accept e-transfer or cash in exact change.

Ils s’adressent à un public de tous âges et sont tous en bonne condition (pas de déchirures ni de taches) sauf un des doujins Vaike/Miriel où la couverture est un peu bosselée. //
None of these are adult but are in good condition (no tears or stains) with the exception of one of the Vaike/Miriel ones where the cover got a bit dented in.

Si vous habitez à Montréal, on peut se rencontrer au métro Lionel-Groulx ou au Terminus Brossard. // If you live in Montreal, I can arrange a meet-up at Lionel Groulx or Terminus Brossard.

Les prix sont non négociables et il n’y aura pas de remboursements ni d’échanges. Si vous voulais plus d’information, n’hésitez pas à me contacter par courriel : templar.tashi@gmail.com. Malheureusement je ne vérifie pas souvent les forums alors c’est la façon la plus rapide de me contacter. Je suis toujours contente à rencontrer d’autres fans de doujinshi ou d’artbooks :) // Prices non-negotiable. No refunds or exchanges will be made. If you would like more information, feel free to email me at: templar.tashi@gmail.com. Unfortunately I do not check forums often so this is the fastest way to reach me. I’m always happy to meet fellow doujinshi or artbook fans :)

Merci and thank you!

~~~~~~~~~~
Image

Image
Image
Tales of Xillia
Couple/Pairing: Jude x Milla
Genre: Parody, anthology
Circle: Artistes variés / Various artists
Notes: 160 pages (9 comics, 5 novels). Comes with cute 2015 calendar
Prix/Price: VENDU

Image
Image

Image
Image
Fire Emblem: Awakening
Couple/Pairing: Vaike x Miriel + Laurent family
Genre: Fluff, comedy
Circle: Plott
Notes: Rouge/Red: 34 pages. Jaune/Yellow: 26 pages. Vendu ensemble seulement. Sold together only.
Prix/Price: $10 pour les deux. $10 for the two of them.

Image

Image
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Eyes on Me: Hori x Kashima fanbook No. 3
Couple/Pairing: Hori x Kashima
Circle: K9
Notes: 12 pages

Image

Image
Masayuki & Yuu
Couple/Pairing : Hori x Kashima
Genre : Fluff, comedy
Circle: Additional Air
Notes: 27 pages

Image

Image
Usa x Usa
CouplePairing: None, general.
Circle: SWSW/asatiki
Notes: 13 pages. Mikorin gets rabbit ears and everyone else tries some on.

Prix/Price: VENDU

Thu Jan 22, 2015 2:00 pm
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 1 post ]