This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Suggestion: Rebuild of Evangelion movie series 
Author Message

(english version)

Hello everybody,

Neon Genesis Evangelion is an anime that's recognized by many anime fans as being a classic series. Released in 1995, a lot of young adult guests attending each year's Otakuthon remember this anime from their childhood. This is why I think it would be nice to have a viewing of the three Rebuild of Evangelion movies that followed the series (and maybe End of Evangelion too) since so many people recognize the series and would enjoy it. The movies would be really cool to watch with other people that like NGE, it would be something to consider. Maybe we could have a marathon of all of them (have them be back-to-back)?? If the idea was to be considered, english subtitles (or french?? idk) would be a good option for the viewing (instead of a dub).

(version francaise)
(excusez-moi, mon francais n'est pas excellent)

Bonjour à tous,

Neon Genesis Evangelion est un anime qui est connu par plusieurs fans d'anime en étant une série classique. Diffusé en 1995, beaucoup de jeunes adultes qui visitent l'Otakuthon se rappellent de cette série de leur enfance. Voici pourquoi je crois que c'est une bonne idée de faire visionner les trois films de Rebuild of Evangelion (et peut etre End of Evangelion) à cause du popularité que la série a. Peut etre que nous pouvons avoir un marathon des films (une à la suite de l'autre)?? Si l'idée est considéré, des sous-titres seraient préférables (au lieu d'un dub).

Last edited by evalen on Fri Jul 26, 2013 2:44 pm, edited 1 time in total.

Fri Jul 26, 2013 12:04 am
Profile

Tellement, d'accord.

J'ai vu Eva 3.33 comme six fois et une fois au Festival de film Fantasia.
Faire un marathon tard le samedi serait malade.

Eva pour moi c'est version original japonaise + sub.

Fait que, ouai ta un vote de ma part.

Fri Jul 26, 2013 2:27 pm
Profile WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 2 posts ]